1. V případě, že kupujícímu nevyhovuje zakoupený produkt, má kupující možnost vyměnit si zakoupený produkt za jiný. Poštovné při odeslání produktu prodávajícímu hradí kupující. Poštovné při odeslání nového produktu kupujícímu hradí prodávající jen při první výměně.
2. Výměna zboží musí být provedeno písemnou formou a to prostřednictvím online formuláře pro zpracování vráceného zboží, který najdete > ZDE <
3. Po zpracování formuláře pro zpracování vráceného zboží prodávající kontaktuje kupujícího o termínu doručení nového zboží.
V případě vrácení či výměny zboží, prosím, posílejte zásilky na adresu ARTMIE, spol. s r. o., Strojárska 4268, 069 01 Snina, Slovensko.
4. V případě pokud je cena nového zboží vyšší, než cena původního zboží, je kupující povinen rozdíl uhradit na bankovní účet prodávajícího před uskutečněním výměny.
5. Pokud původní zboží kupující odešle dříve než si ho nechá vyzvednout prodávající prostřednictvím kurýrní služby, poštovné náklady při vrácení prodávající nehradí.
Přepravní náklady při výměně produktu na adresu prodávajícího nese kupující včetně odeslání nového zboží. Pokud však hodnota zboží přesahuje výšku minimálně 1360Kč tuto výměnu hradí společnost, tedy prodávající.